Tüketiciye Doğrudan Satış Stratejilerinin Arkasındaki Zorlu Lojistik

Müşterilere ulaşma çabalarını hızlandıran tedarikçiler, bu görev için yüksek maliyetli yeni tedarik zincirleri kurmak zorunda kalıyor.
Canada Goose, 31 Aralık'ta sona eren çeyrekte satışlarının %84'ünün doğrudan tüketiciye kanallardan geldiğini söylüyor.
Levi Strauss, Skechers ve Canada Goose gibi giyim üreticileri müşterilerine daha yakın olmaya çalışıyor.

Büyük mağaza satışlarının güçlüleri, doğrudan tüketiciye satışlara yönelik stratejik bir adım atıyor ve büyümeyi daha yüksek bir vitese taşımak ve potansiyel olarak işletmelerinin geleceğini sıfırlamak için yatırımın gerekli olduğunu düşünüyor. Stratejiler, eve teslimat gibi zor operasyonlarda ustalaşmayı da içeriyor.

Daha iyi bir lojistik deneyimi için, uzmanımızdan teklif alın.

Büyük fikirlerinizi taşırken sınırları aşın.